Alla inlägg den 13 februari 2018

Av Feta Bloggen - 13 februari 2018 05:26

Hej på dig!

Är superglad över att just du

snubblade in här, trevligt att träffas!😊


Är det bara jag som tycker att det är svårt att fixa med inställningarna på bloggen? Fattar typ ingenting, men även om layouten är viktig så är väl innehållet ännu viktigare!

Dessutom har jag ingen stil eller smak så det gör väl detsamma! 


Okej, såhär hade jag tänkt mig!

På denhär bloggen kommer du att få läsa om LCHF,

min viktresa, få supergoda recept och lite annat smått och gott om en liten (stor) människas skönhetstips och trix samt annat bra skit. 

Okej, är du redo? 😊


Jag lever alltså enligt LCHF, low carb high fat. Det är en "diet" som funkar skitbra för mig! Hela jag mår så mycket bättre, på alla sätt och vis. Jag har varit en av och på bantare hela mitt liv och då oftast kört svältmetoden, dvs räkna kalorier in och ut samt tränat som en dåre för att tillslut ge efter för hungern och börjat vräka i mig mat igen. På detta vis har jag jojjobantat mig upp till 127 kg. Jag gnisslar tänder och får halsbränna bara av att tänka på det. 

Nu har jag kört lchf i 4 veckor och har gått ner 5 kg, utan träning eller varken äcklig eller lite mat. Fantastisk va?! 


Till frukost idag blev det, så som 5 av 7 frukostar, fettkaffe.

Det är förjävla gott och jag håller mig mätt fram till lunch! 


Fettkaffe


För varje 2 dl kaffe 

▪1 msk smör

▪1 msk kokosolja


I början kan du bli lite illamående av mycket fett, jag blev iaf det men då är det bara att dra ner lite på mängden smör och kokosolja för att sedan öka successivt. Älskar verkligen fettkaffe, krämigt och gott! 

Om du inte gillar kaffe så kan du lätt byta till te. Men för guds skull, inget socker! 😉


 



Presentation

Välkommen till Min Feta Blogg!

Recept, skönhetsprodukter och allmänt bra skit.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards